loneliness isn’t the key

21 01 2011

am o nevoie sa vorbesc despre ce mi se intampla … o nevoie mult mai mare decat imi permit sa accept.
nu mai am prietenii din liceu, prietenii pe care ii aveam probabil mai mult din obisnuinta de a-i simti langa mine. mi-e dor de ei. de fapt, de ea. pentru ca era una singura cu care m-am certat si m-am impacat de n ori si pe care am sprijinit-o cand a avut mai mare nevoie. singura de care m-am indoit cel mai mult cand am ajutat-o cel mai mult si singura care m-a sunat cand m-am asteptat cel mai putin. mi-e dor de ea. cand am avut ocazia s-o intalnesc, ca si cum ar fi simtit intreg universul ca mi-e teama de ceva ce nu mi-am putut nici pana-n ziua de azi explica in cuvinte si nu in ganduri, a inceput o ploaie urata care m-a facut sa nu mai ies din casa. probabil inca nu m-a iertat pentru asteptarea aceea… nu stiu.
de atunci si pana acum n-am mai vorbit cine stie ce cu nimeni. din cand in cand, se mai iveste cate o persoana care ma face sa zambesc, ma face sa simt ca isi doreste sa vorbim, sa petrecem cu orele si sa ne amuzam ori sa ne analizam interesele impreuna. dar nu mereu. nu mereu e aceeasi persoana. decorul se schimba, eu ma schimb si in acelasi timp raman blocata intr-un timp necunoscut oricui isi doreste sa treaca de o bariera pe care nici eu insami nu o pot da la o parte, da’ pai altii.
as vrea sa imi spun ca am depasit stadiul necunoscutului si disperatului si am trecut la etapa deschiderii catre lume. redeschiderii catre ei, caci toti avem nevoie sa stim ca e cineva acolo langa noi pe care ne putem baza.

pe el l-am tradat. treptat. a avut rabdare, mai multa decat am crezut ori decat mi-as fi dorit. dar tot am sfarsit prin a-l indeparta. acum regret.
ma intreb cat de multi prieteni ma asteapta cu adevarat acolo, undeva si pe cati ii voi putea tine aproape. nu sunt facuta sa fiu singura. ori daca sunt facuta, nu pot accepta asta cu usurinta. am prea mare nevoie de oameni care sa ma sustina si sa-mi spuna c-o sa fie bine…

Actions

Information

Leave a Reply

