be right back

21 01 2011

Multa vreme am plutit frumos deasupra oricaror defecte – cu ajutorul blogului.

Am crezut ca voi putea si fara el. Dar am gresit. Poate altii reusesc sa traiasca si fara sa isi descarce gandurile si emotiile pe hartie ori pe tastatura, dar eu nu pot. Sunt o persoana cu emotii foarte puternice, atat de partea pozitiva cat si de cea negativa. Poate mai ales de cea negativa. Sau … gresesc si de data asta?Sper sa reusesc sa ma reintorc la abilitatea mea de a-mi putea expune fara griji gandurile in public. Ar fi ceva chiar bine pentru un an nou fericit.

2011 suna bine, am mai spus-o. Chiar cred asta!

Actions

Information

Leave a Reply

